There's a strangest excitement today.

Jag är så upprymd, vill bara dela med mig av min lycka. Lyckan av hur magiskt jag mår! Magiskt på så vis att när jag lyssnar på antingen Angels and Airwaves, Blink 182, ja, alltså då är jag långt ut i universum, och jag funderar massvis, det enda som hjälper mot kärleken är rymden. Båda banden ovan lyckas ta mig långt ut i universum, men samtidigt hålla mig kvar på jorden. Dem ger mig min personlighet, skäms inte för att säga det. Blink 182's bandmedlemmar har funnits med mig sen jag var 8 år gammal, nu snart 11 år senare så finns de fortfarande med mig, på min väg ut i vuxenlivet, och dem har hjälpt mig hela min barndom. Jag älskar dom, önskar att alla andra hade kunnat få samma känsla som jag, för den är så sjukt magisk.
Suttit sen klockan 8.00 och lyssnat på Blink 182's album - Neighborhoods och Angels and Airwaves album - Love.
Jag älskar Halloween, och att få vakna med en sån magisk känsla som att bara kunna lyssna på Blink 182 och AvA, det är vad livet går ut på, känslan för stunden!
Happy Halloween!
Mille, x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0